Alvorlig sygdom og fysisk træning - hvad kan kroppen holde til? (2/4)

Show notes

Velkommen til denne podcastserie, hvor vi stiller skarpt på nogle af de emner, der kan fylde meget, når man lever med en alvorlig sygdom, som fx myelomatose.

Dette afsnit handler om vigtigheden af fysisk træning, når man lever med en alvorlig sygdom, som fx myelomatose. Myelomatose er en kræftsygdom i knoglemarven og kaldes også knoglemarvskræft. Og netop fordi sygdommen påvirker knoglerne, er mange med myelomatose i tvivl om, hvad deres krop kan holde til, når det kommer til fysisk aktivitet.

Deltagere: Rikke Faebo Larsen (fysioterapeut og forsker), Tine Ramskov Larsen (fysioterapeut)

Se mere om myelomatoseskolen her myelomatoseskolen

New comment

Your name or nickname, will be shown publicly
At least 10 characters long
By submitting your comment you agree that the content of the field "Name or nickname" will be stored and shown publicly next to your comment. Using your real name is optional.